Base HRM - Settings: How to create a office on HRM in

Đã sửa đổi vào: Sat, 24 Tháng 5, 2025 lúc 11:13 SA


To add your company's branches/locations, please follow the below instruction:

Method 1: Create each office

Step 1 :  Access Base HRM from the app menu or https://hrm.base.vn/, select the Settings icon   >>  select " Office "

Step 2  Create a new branch by selecting “Create new” at the top right of the screen:

Step 3 :  Fill in the information in the display box:

   => After filling in the information, select " Save " to complete the operation.


Method 2: Create an office list using an excel file

Step 1  Select  "Settings"  > point to "Create"  >>  "Import offices"  

Click "Download" to download the sample file to your computer. 

Step 2: Enter complete information into the file in the following column order:  Office name > Address > Phone number > Email 

Step 3:  After entering information into the file > Select  "Select file"  to upload the file > Click  "Continue"  to save the data

   * Note: 

         - Enter information in the columns marked with *, other columns are not required.

         - Check to ignore error lines (if any)

         - Overwrite existing data (Replace previous content on the system)

Step 4: Double check the column information before officially uploading data to the system.  

>> Click "Enter" to complete 



Câu trả lời này có giúp ích cho bạn không? Yes No

Send feedback
Rất tiếc là chúng tôi không giúp được nhiều. Hãy giúp chúng tôi cải thiện bài viết này bằng phản hồi của bạn.
Zalo